Hvad reklame drejer sig om

Udgivet af lewn

reklame drejer sig om at sprede inspiration og glæde

Reklamemand (fangede ikke lige navnet) i Deadline til forsvar for, at virksomhederne brander sig som grønne (grønvasker) uden hold i virkeligheden

Iø. den anden fyr, der vist var redaktør på KOMMUNIKATIONSFORUM (stedet for alle med ambition indenfor tågesnak og buzz), som sys det var for galt, at virksomhederne grønvaskede sig, er ligeså galt afmarcheret. Hvorfor? Fordi han forestillede sig, at den politiske forbruger havde noget som helst at have sagt ift. klimaet. Hvorfor er det et problem? Først i det øjeblik, at forbrugerne holder op med at være forbrugere og kræver politisk forandring  (generobrer rollen som borger), som går langt længere end og med langt mere omfattende konsekvenser for forbrugeriet, har vi en mulighed for at gøre bare en smule. Men det kræver vist en radikal omlægning af tankemønstrene hos de vestlige kroppe, end hvad der ligger lige for. Hvad så?  ORK.


0 Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *